OK Køkkenrenovering
kører ud til kunderne

Det behøver ikke koste en mindre formue at få et nyt køkken eller bad – og det behøver heller ikke tage flere uger at få det gjort. Det er OK Køkkenrenovering et godt bevis på.

Den landsdækkende køkkenkæde, OK Køkkenrenovering, har de seneste år for alvor vundet kundernes gunst og blevet en sand køkken-succes midt i en krisetid. Det er der flere grunde til, påpeger Harry Brogaard fra Vilsund, der sammen med sin partner Ole Jensen fra Aalborg, stiftede den populære køkkenkæde for fem år siden.

 

 



 - Det helt specielle ved os er, at vi kommer direkte ud til kunderne med vores salgsvogne fyldt med prøver på elementer. Når vi har snakket løsningen igennem med kunden, så tilbyder vi at udskifte låger, gavle, borde eller andre elementer, men beholder det eksisterende element-køkken eller bad som basis, siger Harry Brogaard og fortsætter:

 - Vi kan også tilbyde et helt nyt køkken, men når kunderne ser, at de faktisk kan få noget, der ligner et helt nyt køkken eller bad ved blot at udskifte del-elementer, så er det næsten altid den løsning, de vælger.

 

15 salgsafdelinger
 

OK Køkkenrenovering har salgsafdelinger i 15 distrikter fordelt over hele landet. Ingen af afdelingerne har en fysisk butik eller showroom, men alle forhandlere har en veludstyret salgsvogn, som de kører ud til kunderne i. Man kan også året rundt møde OK Køkkenrenoverings salgsvogne over hele landet på markedspladser, ved messer, på bytorve – ja, de steder, hvor folk samles.

 - Netop det, at vi ikke har store udgifter på lokaler, strøm og andre faste udgifter, betyder, at vi kan holde vores priser nede. Vi kommer også gerne ud til eksempelvis beboermøder i boligforeninger med vores salgsvogn. Så kan beboerne i en forening komme ind i vores vogne, og selv være med til at vælge elementerne til deres nye køkken eller bad på stedet, forklarer Harry Brogaard og fortsætter:

 - En anden fordel ved, at vi kommer ud til kunderne i vores salgsvogne, er, at kunderne kan se prøver på de nye køkkenelementer i deres eget hjem og ikke risikere et fejlkøb, når de har valgt farve, materialer og andet ude i et showroom eller på en messe, og så ser, at det ikke passer til rummet, når de får det hjem.